Rensa ut!

Jag och Micke åkte upp till Älvsbyn i helgen och hälsade på mamma, pappa och brorsan. I och för sig såg jag bara Emil på fredagkväll då jag gav han mobilen som jag hade letat upp på MediaMarkt åt honom. Hoppas att du fortarande är nöjd med den =)

Lördagens stora projekt var att ta sig in i bodan och börja kolla igenom lådorna men mitt namn på. Innehållet delades upp i SLÄNG, LOPPIS och TA MED HEM kan man väl säga. Fick med mig en halv låda hem men saker jag inte visste vad jag skulle göra av. SLÄNG-högen blev rätt så imponerande att skåda. Så nu har vi rensat ut 2% av allt som finns därinne...hehe...

Men nog finns det en del gobitar bland alla ting. Till exempel:



Dessa två ska dock på tippen men jag var tvungen att föreviga dem. Men jag har inte haft hjärta att slänga mina andra Sagan om Ringen affischer, tog med dem tillbaka och ska klura ut något...



Igår fick jag äntligen min vinst från Cyberphoto.com



En 160 GB mini-usb extern hårddisk. Supersöt =) På den ska jag bara spara bilder från kameran. Perfekt!

Kommentarer
Postat av: Thidan

Oh! Perfekt liten grej att ha bilder på!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback