I vardagsrumsfönstret



Med vinklar blir bilden mycket mer spännande än om den hade hängt rakt. Tycker jag i alla fall.

Tycker jag har flängt omkring över hela stan idag. Både själv och med Simon. På Media Markt gjorde jag en del scouting åt lillebror och så kikade jag på lite objektiv. Vill se genom kameran vilken skillnad det är med olika brännvidder. Jag har ju bara ett objektiv på 50mm som jag har berättat tidigare. Ville se hur mycket som rymms i bilden om jag väljer ett normalzoom med 18mm som lägsta. Måste ju tänka på cropfaktorn också... Få se vad det blir för framtida inköp. Med betoning på framtida. Kanske till jul...

Igår vad vi och tränade igen. Det håller i sig, än så länge. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback