Love oh love!

Första helgen på länge som jag känner mig helt avslappnad. Like it!

Efter över två månader (praktik+tusen andra måsten) kom vi i fredags iväg till Tavelsjö och träffade Eva, Fredrik, Frida, Thilde (sötunge), Jonas, Simon och Ullis. Thilde busade med Mickes skägg, haha. Vi och Simon och Ullis kunde äntligen uppta vårat tittande på Battlestar Galactica. :D

Lördagkväll spenaderades hos Simon (inte samma som i förra stycket) med god mat och Eurovision Song Contest. Och Yes, rätt låt vann. Love oh Love... Hejjade på den och på Irlands, jag är väldigt svag för den typen av powerballader.

Och nu är det söndag. Ska ringa och gratta mamma strax. Vad står mer på schemat? Städa lite tror jag minsann. Rollspel ikväll också.

Godis kvar från igår:



Tänkte vara lite vågad och ta några surisar. Men usch! Ansiktet hamnade bara i spasmiska ryckningar av de där röda. Nej jag tänker INTE äta upp er!

Jag tar till mitt andra tilltugg istället:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback