Lady Gaga

Ikväll bär det av med nattåget mot Stockholm. Just nu är jag lite rörig i huvudet och försöker få med allt man behöver inför en helg och konsert i huvudstaden. För imorgonkväll är det dags för Globen och Lady Gaga! :D Det var nästan på impuls jag haffade tre biljetter för drygt en månad sen. Fan detta vill jag uppleva. Så det blir jag , Micke och Enika som tuffar iväg.

Det blir minsann en intensiv dag imorgon. Vi har några speciella affärer vi ska besöka under dagen, och även ett besök på Cosmonova ska vi försöka hinna med. Synd att jag inte kan ta med systemkameran imorgon. Det får bli lilla digitalkameran istället. (Den känns gryymt liten i handen om man jämför)

Nu hoppas jag bara att allt kommer med i väskan. Öronproppar, biljetter och annat nödvändigt.





Kommentarer
Postat av: Sara

gud vad kul att se lady gaga! :) vilken upplevelse :) ja, det var ju ganska enkelt det här med bokeh :) tack för att du lärde mig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback