Vem kör?

Igår kväll var jag nära att falla tillbaka i invanda spår. Jag började fundera på vem som hade körvecka till veckan. Snabbt insåg jag ju att jag tänkte tokigt. Jösses, det behöver jag aldrig fundera på från och med idag. Konstigt.

Jag tänker skriva ett inlägg om examensdagen också med inte ikväll.

---

Idag har jag vart på vårdcentralen och blivit stucken i armen. Inför sommarjobbandet så måste jag vaccinera mig mot TBC, vilket sker i tre steg. Idag var det första. Sjuksköterskan sprutade in något strax under huden och ritade en ring med bläck runt sticket. Schnöggt. På torsdag ska jag tillbaka för att "avläsa" området i cirkeln. Än så länge har det inte hänt något.

Imorgon blir det cellprovtagning på samma vårdcentral. Weho. Tre besök denna vecka. Schköjjigt.
Inskolning på sommarjobbet också.

Nu blir det sista svängen till tvättstugan för ikväll.

Oh, längtar tills min beställning av kameratillbehör kommer i veckan :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback