Sara + en webbkamera



Haha åh vad jag garvar åt mig själv.

Detta är resultatet av en trött Sara och för lite att göra. Jag borde hoppa i säng på en gång men jag bekämpar tröttheten. Lyssnar istället på Spotify! De har ju släppt så man har 20 timmar varje månad som man kan lyssna på gratis. Tänkte att det kan jag ju prova. Fast jag försöker använda en timme per dag och då vill jag lyssna på musik som jag inte har.

Är skitbesviken på vindruvorna vi köpte på affärn. De såg ju så goda med de är ju sura som FAN. Ansiktet ser ut som ett russin. Hur kul e det att äta? Inte alls! Får ju ångest när jag ska stoppa en i mun.

Kan redan nu avstyra om era tankar på att guldringen jag råkar ha på mig är en förlovningsring. Bara så ni vet. Det är det INTE. Skulle bara visa Micke en ring som mormor köpte till mamma som sen jag har fått. Sen glömde jag ta av mig den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback