Vill du sitta här med mig?




Vacker bänk i Ullis och Simons trädgård.

Med hjälp av Photoshop och andra användare som är duktiga på att göra "actions" som man kan ladda ner så kan man få väldigt snygga effekter till ens bilder. Det går självklart att göra alla inställningar själv men har man inte tid eller verkligen fastnar för något snyggt så kan man fuska lite ;)

Credit till
night-fate för PS-actionet.

Det var verkligen skönt att vara i Tavelsjö några dagar. Kameran åkte fram nån dag så jag har många häftiga åskmolnbilder att bjuda på framöver.

Har jobbat mån-ons den här veckan. Nu är jag ledig i två dagar så jag hoppas vädret håller i sig så jag kan förbättra brännan. Tack vare TBC-sprute-äckelvarsåret så får jag inte bada. Inga bakterier i mitt rinnande sår. Usch. Får gå ner i vattnet till armhålorna och hålla upp armarna...

Nu ska jag fortsätta svettas bort i denna lägenhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback