7 juni

Känner mig nöjd med det jag har hunnit med idag. Ska strax fara iväg och jobba mitt kvällspass.
Tvätt. Check. Diskning. Check. Nya lakan i sängen. Check. Nya gardiner upphängda i lillrummet. Check. Mat+matlådor fixade. Check.

Saras mage är 100%. Inte check. Vette tusan. Har haft ont sen igårkväll. Ätit nått dåligt?
Micke är också och jobbar. Fast han har en längre dag än mig. Jag hinner både fara till jobbet efter honom och kommer hem före honom.

Efter ikväll är jag ledig i fyra dagar! YES!

Kommentarer
Postat av: AD PHOTOS - amandadovling

Hellue! :}



Vad tycker du om det du ser på min blogg just nu?

Jag bjuder på mina egna foton och skriver om min väg till att bli fotograf. Även fast den är lång, så tar jag den!



KRAM

Postat av: Frida

åh vad härligt med ledighet!! :)

hoppas dock att du inte blir sjuk nu såhär innan minisemester!



är micke också ledig framöver?



kram

2010-07-07 @ 14:52:20
URL: http://fairfriday.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Ha en bra dag :)

2010-07-07 @ 15:10:55
URL: http://notimetocry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback