Styla om

Jag funderar om jag ska ta och designa om bloggen. Det kliar lite i fingrarna, men jag har ingen tydlig bild av hur jag vill ha den. Ska jag? Jag får ta och fundera lite till.

Idag är också första dagen efter dopet, bröllopet och begravningen. Jag känner mig både tom och full i huvudet. Tom, för att det har varit tre väldigt ansträngande dagar. Full, för att jag och alla i klassen har lärt och så fruktansvärt mycket. Jag tackar alla för de fina orden jag fick efter tolkningen av en av begravningssångerna. Det värmer jättemycket. =)

Schlagerräven börjar också att vakna. På lördag smäller det i Örnsköldsvik. Jag tycker hela jippot är väldigt underhållande. Det finns plats i soffan, bara att komma och titta ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback