Ny vårjacka

Kunde inte hålla fingrarna i styr när denna dök upp på min nya favoritsida. Jag fick ha is i magen några dagar tills lite pengar hade droppat in på kontot.


Naturligtvis från mandeldesign.se ;)



Det lär nog dröja ett par månader innan denna kommer att användas flitigt. Ge mig vår och sommar, nu! Och ge mig långt hår, eller läängre hår i alla fall, NU.

Lillbilen står ensam på parkeringen också, oförmögen att starta. Mest troligt är det startmotorn som har gett upp. Blir till att betälla efter en begagnad så snart som möjligt. Gull-simon har lovat att jag ska få låna hans bil så fort den har gått genom besiktningen utan några fel. Han har nämligen köpt ett nytt åk. Jättesnällt, då kommer vi förhoppningsvis iväg för att storhandla till veckan.

Jag har lite ont i halsen. Få nästan ångest så fort det blir lite halsont. :P Tänk om det är en ny böld som växer därinne och tvingar mig till operation. Men det borde ju vara omöjligt nu när jag inte har några halsmandlar kvar längre? Eller? ELLER? Gaaaaah *boom*

Ikväll blir det curlingfinal när klockan slår midnatt! Heja Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback