Den utstötta

Ja det är jag ikväll det. Micke och grabbarna sitter i köket och lirar rollspel medan jag sitter i sovrummet och pluggar. Min karaktär är för tillfället borta med den andra halvan av spelgruppen. Konstantinopel brinner och vi begav oss åt två olika håll. Så enkelt är det förstår ni ;)

Så jag försöker bilda mig en uppfattning hur hjärtat, blodomloppet och lungorna fungerar, plus att jag knåpar på en snygg powerpoint. Det är ju för tusan det roligaste. Jag älskar att hålla på med lullull som jag kallar det. Det ska vara snyggt minsann. Likadan är jag när jag ska skapa en karaktär i ett data eller tv-spel och man har möjlighet att ändra utseende och kläder nästan hur man vill. Kan lätt sitta 45 minuter med det innan spelet ens har börjat.

Aja, nu ska jag nog ge mig för ikväll med detta. Ska smyga mig in på dass och skvalpa av mig.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback