Utrensning!

Idag åker 8 par skor ur hallgarderoben och ner i soptunnan. Skor som är gamla, luktar död, är slitna under sulor, har trasiga dragkejdor eller bara är fula ska nu väck. Vissa har jag inte använt de senaste 2 åren så varför behålla dem?

Ska efter nästa löning satsa på ett par BRA träningsskor!

Ska nog ge mig ut på en långpromenad. Känner att jag behöver tömma huvudet och ge kroppen lite motion!

---

Såg Tv4 dokumentär "De kallas rasister" på nätet idag. Helt otroligt vad idiotiska folk är. Man kanske ska kontrollera fakta innan man vräker ur sig sit hat mot invandrare. Gah jag blir så irriterad!
Och att sen rösta på SD utan att läsa deras partiprogram eller om deras bakgrund för att man inte är intresserad... ja då ska man ta mig tusan inte rösta alls.

"Men jag var att de har en blå blomma som symbol..." - men så bra då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback