Tredje veckan

Den näst sista veckan i Lund har börjat. Är det inte typiskt att det är strålande sol idag och inte mulet som igår då jag var ledig och ville ut på promenad. Jag hade nämligen laddat med vattenflaska, frukt och kamera men vände i dörren då världens största moln hade dragit in över staden. Lukten av kobajs som mötte näsan var inte angenäm den heller. Så jag vände. Men idag....IDAG är det jättefint ute.

Det borde inte vara lagligt att stiga upp kl halv sju. Jag är inte skapt för sådana dumheter. Och samma tid blir det imorgon. Det är lustigt ibland, det man får vara med om under en dag. Uppdragen kan vara så fruktansvärt olika. Till exempel idag, jag har sett ett hjärta på ultraljud, skitcooolt. Klaffarna som fladdrade när blodet pumpades in o ut. Sen vidare till nästa uppdrag: en potatismaskin. Det var också något helt nytt, om än inte lika fascinerande. Haha. Tjusningen med det här yrket.

GRATTIS till Simon som fyller år idag. Ska ringa och mobba han sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback