Slutpraktik - Lund

Då var man framme i Lund. Det är dags för slutpraktiken, den sista praktiken på utbildningen. Det börjar verkligen dra ihop sig nu. Mindre än 9 veckor kvar tills avslutningen i juni.

Dagens resor har gått bra. Inga föreseningar, inget strul. Lite tungt i morse att säga hejdå till Micke, men förhoppningsvis går de här fyra veckorna snabbt, så vi syns snart igen.

Jag bor verkligen helt underbart fint. Höll på att smälla av när jag öppnade toalettdörren, oh så fint det var. Kläderna är upphängda i garderoben och toaletten är belamrad med saker. Upptäckte ett misstag i min packning. Den goda nyheten: laddaren till min Ipod är nedpackad. Den dåliga nyheten: Ipoden ligger hemma i byrålådan. DOH!

Var nyss till Konsum som ligger här på hörnet och inhandlade lite käk. Men sitter fortfarande här döhungrig för att det finns ingen stekpanna i lägenheten! Den måste ju ha försvunnit, för det måste ju finnas en, allt annat finns. Och receptionen är obemannad. Ja jag vet att jag kan gå till affärn och handla nått som inte kräver stekning. Men jag måste andas lite först och skriva av min hungerfrustration. Aaah.... men det finns diskmaskin i alla fall. höhö.





Tog med mig systemkameran, så jag hoppas att kunna bjuda på lite fina Lundbilder så småningom.

Kommentarer
Postat av: Din BroR

har ni så fin lägenhet? :o

2010-04-08 @ 10:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback