NovaLund

Dagens uppdrag slutfört. Ett besök på Lunds shoppingplace nr.1. Visst det är trevligt att gå i stan också, kullersten, mysiga hus, men tvyärr är det alldeles för tjockt med folk och affärerna ligger utspridda. På NovaLund är allt samlat inomhus i en mysig galleria. Det var rätt lugnt när jag steg in genom snurrdörrarna strax för elva. Efter någon timme var det ganska mycket folk som hade dykt in, men det kändes aldrig trångt. Jag lyckades med dagens mål, vilket var att försöka hitta en klänning till avslutningen och till Sergej och Jordas bröllop. Supernöjd :D 200 spänn, weho!

Så sammanfattningsvis blev det:
Klänning
Vit bolero, som jag ska ha till klänningen.

Tyvärr får ni inga bilder på de plaggen, ;) Jag är gärna lite hemlighetsfull.
Men resten av dagens + gårdagens inköp ser ni nedan:
Blå/vit-randig vid T-shirt med en liten ficka vid höften.
Svart/ROSA lång trekvartsärmad tröja.
Mörk sandfärgad kofta med knappar och två stora fickor.
Pärlörhängen, kanske till klänningen? Har inte bestämt mig.
Två pennor från MUS i guld och lila.

Jo just det, svarta typ medaljongmöstrade strumpbyxor som inte finns med på bild.



Nä nu ska plånboken vara stängd för allt utom mat resten av denna månad! Jag lovar!

Hoppas på fint väder imorgon så jag kan ta mig en liten fototur. =D

Kommentarer
Postat av: sara

Tack för kommentaren :) det värmde. Just det du skrev om, det är jag faktiskt ganska bra på. Jag klarar inte av att inte berätta sådant som jag tänker på, det är alltid skönt att ha en man verkligen litar på att dela alla knasiga och mindre knasiga tankar med :) Och grattis i förskott :) (ifall jag glömmer det imorgon) kramkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback