En säng

Weho!

Mamma ringde idag från jobbet. Jag tänkte direkt, vad har nu hänt? Men det var inget allvarligt, bara värsta superklippet. En jobbarkompis dotter skulle sälja 2 st 80cm sängar + 160cm bäddmadrass + sängram för ynka 2500. Knappt ett år gamla. Jag nappade direkt och ringde för att checka med Micke om han var på. Sen ringde mamma upp igen och jag sa att det tar vi! :) Vet inte om vi kommer att behålla sängramen. Jag vill helst bara ha en huvudgavel, har nämligen spanat in en redan.

Så himla nöjd, det är vad jag är. Fan vad lyxigt med en stor säng. Vi sover ju i en 120cm, och nu får vi nästan en halvmeter till. Fast jag kommer säkert ändå att vräka mig över hela och Micke får bara ett hörn.

Åh nu måste man ju köpa nya fina sängkläder. *börjar planera......*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback