Brölande skåningar

Imorse hade jag äran att strax före nio vid busshållplatsen få höra en full brölande tonårskille. Kan snabbt bara säga att jag nästan hatar brölande fulla typer, men när de gör de på skånska då vill man bara slå till dem. Vem är full klockan nio på morgonen? Ja tydligen sånna som högt och brölande skryter att man har suttit på behandlingshem och minsann har fått sy några stygn sist polisen plockade in en. Sen att man helt spontant utropar: "KNAAAAARK!!" hjälper inte precis en att stiga på min toleranstrappa. Eller för den delen att man upplyser omgivningen om att man är full, som om ingen annan hade kunnat undgå att missa det. MEN, det jag INTE begriper är hur denne kille kan vara omgiven av ett gäng tjejer och killar som verkar tycka han är såå cool. Jag vet inte vem jag hade velat slå till om jag hade vågat. Han, för att han ska skärpa sig och växa upp och inse att han är en tönt. ELLER alla i gänget omkring för att de inte ser hur TOTALT BORTGJORD och LÖJLIG han är. Att tjejerna ens stod kvar när han vädrade alla könsord han hade i sin arsenal och kallade nån av dem hora. Mmm... det är en sån vän man vill ha.

Hehe, vilket utlägg. Men det var så... whatthefuck??!! Speciellt kl 9 på morgonen.

Hur som helst, veckan ett är avslutad. Tre kvar. Hade veckosamtal med mina handledare idag. Jag tycker de är helt suveräna. Till nästa vecka har jag en tjock bunt med inläsningsmaterial till ett lååång uppdrag.

Imorgon tänkte jag besöka Nova Lund, en galleria med 75 affärer och restauranger. Jag hoppas jag hittar någon klänning att ha på examen och på bröllopet i sommar.




Kommentarer
Postat av: bitte

Hej har en ny tävling nu på bloggen. Där vinsten består av hårprodukter från Goldwell.



Surfa in här om du vill vara med.

Kram

http://www.lovemercury.se//2010/april/super-tavling.html

2010-04-09 @ 21:53:23
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback