Återvänder

Oj vad jag känner mig pirrig i magen. Är det sant? Ska jag få åka hem idag?
Har kollat på luftfartverkets hemsida och även på Sturup och Arlandas hemsidor. Det ser ljust ut. Inga rapporter om askmoln och zoner hit eller dit. Eller jo, zon 3, men det betyder ju grönt. Yes!

Ska strax käka frukost sen ska jag bära ner väskorna och ställe dem i bagagerummet och knalla iväg och träffa mina handledare. Det är ett sista uppdrag här i stan, sen blir det en snabb lunch innan jag ska mhämta alla saker och släpa dem till stationen. 15 kg väskan (minst) ska dras över all helvetisk kullersten. Misan vet vad jag talar om. ;) Sen är jag på Sturup i god tid och lyfter kl 16. Sen lyfter jag igen från Arlanda 17.40. Jag håller tummarna för att allt är i tid och går så smidigt som möjligt. Sen är jag hemma! :D *lycka*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback