Twilightböckerna

Häromdagen läste jag ut sista boken i Twilight-serien. Ja jag vet att många tycker det är värsta lama fjortisserien men jag har nog en liten förkärlek för banala fina berättelser. Fast det måste vara något övernaturligt också, annars skulle jag inte stå ut. Lite som det är med Harry Potter-böckerna, de är ju egentligen också tonårsböcker men de är också väldigt underhållande.

Hur som helst är jag glad över hur serien slutade. Det verkade ett tag som om allt höll på att spåra ut och blir lite väl överdrivet, men det avrundades jättefint och den slutade som jag ville. =)
Får väl se om jag kommer mig för att se New Moon på bio eller om jag ska vänta och se den på DVD. Micke och Enika kanske ser den när jag är borta ;P Dumma dem. ;) Äh, tror jag överlever, frågan är om Micke överlever filmen...hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback