Svävande


För någon dag sen blev den här bilden färglagd och klar. Något jag gärna vill träna mer på är skuggor och hår, hår är så pissigt jobbigt ibland. Jag gör jämt på olika sätt, men blir aldrig riktigt nöjd.

Har vart hemma idag för igårkväll bestämde sig min mage att den ville göra sig av med innehållet. Blev direkt orolig att jag hade åkt på svininfluensan eller nått annat apjobbigt. Men hade ingen feber. Lyckades somna till slut men var inte helt återställd i morse. Bäst att stanna hemma då vi fått stränga order att inte dyka upp sjuka på skolan. Men imorgon borde inte vara några problem. Undrar om jag hade ätit nått konstigt?

4 dagar innan avresa till Linköping för 4 veckor. Har redan hemlängtan även fast jag vill göra praktik. Borta bra men hemma är alltid bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback