Praktiken, Dag 2

Slutar halv tre? Nej nej, bara hemma en sväng för påfyllnad av mat. Ska iväg ikväll, blir lite bilresa.
Invigde min cykel imorse, men jag tycker inte Linköping är en cykelvänlig stad. Finns väldigt lite cykelbanor, folk cyklar på gatorna hela tiden. Det är ju läskigt. Känns som om bussarna smeker en på låret nästan. Usch

Hur som helst, idag var det premiär på tolkning för egen del. Två tillfällen till och med under förmiddagen. Kanske ett tredje nu ikväll, beror på situation. Är rätt nöjd med andra tillfället idag, första var jag lite nervös på, men andra gick mycket bättre. Lär ju hinna med en del under 4 veckor.

Kan inte solen ta och titta fram. Har inte sett den på flera dagar.

---

Uppdatering kommer ikväll...kanske ;P

21.15. Se på fan, det kom en uppdatering fast en miniuppdatering ;P. Har vart iväg nu ikväll med två supersöta tolkar. Sitationen löste sig på ett bra sätt så att även jag hittade lämpliga tillfällen att hoppa in på. Skojigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback