Praktiken, Dag 1

Kom hit till Linköping igår efter en dags resande. Det var en känslosam och lite jobbig morgon igår, men allt gick lättare när jag hade kommit till flygplatsen. Henrica och Marcus satt till och med bredvid mig på planet. =) Vi blev alla tre fotograferade av ett original på Arlanda Central. Han ville ha bildbevis på att folk från Lappland kan finnas i södra Sverige också. 19.00 klev jag av tåget här i Linköping. Gick till vandrarhemmet och dumpade mitt stuff och drog en sväng på Hemköp.

---

Idag har jag fått en tjock mapp med veckoschema, kartor och tidtabeller. Sådant som är standard på alla praktiker. ;) Ett undantag var att mina handledare hade skrivit ut ett gruppträningsschema på Medley till mig, hehe. Känn ingen press :P En cykel har fixats fram också. Har bara auskulterat idag, men imorgon får även jag prova att köra. Så jag ska plugga in ett stycke text som kanske dyker upp imorgon.

Avslutar med att hälsa till alla mina klasskamrater som befinner sig på andra platser runt om i detta land!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback