En cykeltur

Första helgen under den här prakikperioden. Vad ska man hitta på tro? Bestämde mig igårkväll att jag skulle göra en sväng till IKEA och MAX. Med kartan i cykelkorgen och halsduken virad runt halsen trampade jag iväg. Strosade inne på IKEA i kanske 45 minuter. Det enda jag kunde tänka mig att köpa var ett par glasunderlägg som ALLTID är slut när jag ska ha dem. Idag var tyvärr inget undantag. De fanns i tre färger, men inte i den jag ville ha. Buhuhu. Så jag kom tomhänt ut från IKEA och gick in i den gigantiska gallerian bredvid. Fanns ju hur myche affärer som helst, jisses. Kom ut därifrån med ett lila linne som jag har velat köpa tidigare då jag snålade och bara köpte ett grönt.
En sen lunch på MAX blev det innan jag trampade tillbaka till stan.

Nu ska jag köpa tågbiljetter till nästa helg då jag ska fly Linköping och besöka faster. Hej faster! ;)

Uppdatering: Nu är biljetter bokade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback