Naglar + Zombie



Så här fint lyste solen igenom mina naglar idag. Låg och solade med Anna i gräset i några timmar. Ljuvligt var det.

Har räddat Simon och Emil i eftermiddags också. Freddie (Simons bil) hade dött. Så jag kom till undsättning där de stod, under kyrkbron. Elchocker kunde inte väcka Freddie. Så det blev bogsering. Någon gång ska väl vara den första. Stackars min Toyota att dra tungaset upp på bron. Fast det gick ändå smärtfritt.

---

Igår var jag en zomie tillsammans med flera andra zombisar som vandrade med flera andra zombiekompisar längs Umeås gator. Från Rådhusparken vidare till Renmarkstorget, Rådhusplatsen och bågen. Skojigt. Ett gammal par trodde råkade hamna mitt i tåget och trodde det var en möhippa. ;D
Helt klart att jag går med nästa gång också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback