Loosing You

Dead by April är riktigt sköna att lyssna på måste jag säga. Lite för mycket growl ibland för min smak. Men annars riktigt nice.

Sett på musikalen West Side Story idag som Musikalakademin satte upp på skolan. Har sett samma musikal två år tidigare men med ett annat gäng. Kan inte säga vilket gäng som var bättre. De gamla gänget hade man ju mer koll på och faktiskt snackat med många av dem eftersom jag bodde på skolan då. Det var med en annan känsla som man såg på dem tror jag. Årets musikalklass gjorde i alla fall riktigt bra ifrån sig. Kul att äntligen få se något större som de har gjort. Längtar tills nästa års avslutningsprojekt.

Under eftermiddagen har jag hunnit skriva klart min bokrecension på Snabba Cash av Jens Lapidus. Helt okej bok men lite förutsägbar, intressant läsning om den undre världen...

Har varit mentalt stöd åt Simon när han skruvade i sin nya bil. Han är i full färd med att byta ut stereoanläggningen i den. Den gamla från -88 är inte så fräsch. Var i stan och inhandlade lite sladdar, hanar och honor. Simon bjöd på middag.

Nu har min andra hälft gått iväg för att jobba. What to do then?

Läsa blir det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback