Jag kom upp iallafall

Det blev en väldigt kort skoldag idag. Bara en lektion som startade havl elva och slutade tolv. Som blev inställd på plats då vi fick veta att läraren var sjuk. Bara att köra hem två mil igen. Grymt onödigt. Blir så irriterad för det är inte första gången den händer. Varför kan ingen ur ledningen berätta sånt här för oss i tid. Skapa ett smssystem för tusan och meddela någon av oss så fort ni vet.

Fast jag kom ju upp ur sängen. Nu håller jag på att ta död på två timmar innan jag ska iväg och klippa mig. Tror jag ska gå en snoa på stan efteråt. Rätt härligt att knalla omkring själv ibland. Ingen att vänta på.
Hoppas att solskenet håller i sig så att balkongen badar i solljus när jag kommer hem. Aaah, lyxigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback