Andra chansen

Ikväll blir det tittande på melodifestivalen. Hoppas att Sara Dawn Finer tar sig vidare från Andra Chansen. Hon hade en sån vacker ballad.

Verkar som om jag har startat en diskussion på DeafsWorld om mina projektarbetsfrågor. Vilket jag tycker är jättebra. Precis som jag trodde (och hoppades) så var en av mina frågor lite känslig. Så det blir nog inga problem att sätta sig ner och skriva. Får se hur länge till jag håller diskussionen öppen.

Igår var det tänkt att gardiner skulle inhandlas till lägenheten. Blev flera fina inköp, men inga gardiner. De fick vänta till förmån för kökslampa, duschdrapri, halllampa, sladdsamlare och ett superfint nyckelskåp. Ska försöka lägga upp ett par bilder senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback