Brorsans student

Förra torsdagen blev det en tur hem till Älvsbyn med anledning av brorsans student på fredagen. Det var skoj att komma hem en sväng. Fick äntligen köra förbi platsen där min låg-och mellanstadieskola låg. Nu finns bara en stor hög med halm som har lagts ur. Kändes ganska konstigt. Nu är det omöjligt att fara och hälsa på och gå i långa korridoren med de vackert målade väggarna med sagofigurer. Skumt...



Och här har vi en annan glad student för tre år sedan;



hehe, oj vad längesedan det var nu...

Vad gjorde jag mer när jag var hem? Jo jag och mamma var till IKEA i Haparanda där jag hittade en hel del saker till lägenheten. Perfa! Äntligen hittade jag ett bra soffbord. Woho!

Räknade ut att jag har kört 92 mil i helgen. Det är en del...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback