En sminkrevolution, i alla fall för mig

Inhandlade en foundationborste idag. Jag brukar i vanliga fall bara klutta på min foundation med fingret. Men resultatet med borsten blev sjukt bra. Oj vilken babyrumpa jag fick. Fast i och för sig har jag inte haft foundation på hela sommaren så jag kanske bara var ovan att se mig själv sminkad igen. (?)


En sån där pryl gjorde susen. Jag älskar att det faktiskt står på prislappen under produkten VAD man ska ha den till. Inte bara "borste" utan "foundationborste", annars går jag lätt vilse i borstdjungeln.

När jag ändå är inne på sminktemat: imorgon blir det make-up rådgivning på The Body Store. Hade ett presentkort som jag var tvungen att använda innan månadens slut. Det ska bli spännande, vet inte vad jag ska förvänta mig överhuvudtaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback