Vad var mina planer?

Superrolig inflyttningsfest hos Dennis och Camilla i fredags. Många glada skratt och roliga utklädnader! Mina planer för kvällen fanns i paketet jag beställde förra veckan. Här nedanför ser ni resultatet av de planerna. Skulle ha tagit en ljusare blå, men det är svårt att veta hur mycket som går igenom. Första gången med linser så det tog en stund att pilla in de små tunna jävlarna. Trodde jag skulle peta ögonen ur mig, men det gick bara fint. (till slut)



Grattis till Henrica som fyller år idag! Herregud vad vi har fikat i skolan. Först Carolins kladdkaka på förmiddagen och sen överraskade Kerstin med tårta på eftermiddagen. Ujuj. Och inge träning blev det för mig idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback