Träningsvärk?

När jag lyfter upp högerarmen drar det till i muskeln under armen. Vad fasen har jag gjort? Men sedan slog det mig. Guitar Hero. Familjen hade med sig det när de var hit under julen men det blev aldrig någon tid till spel. Men så igår installerade jag det på min dator och lirade lite *host* på Easy. Måste träna upp mina obefintliga skills på Guitar Hero. Detta lirande ledde till konstig träningsvärk i en muskel jag inte visste att jag hade. Hehe.

Är grymt peppad på att försöka rensa min garderob igen. Blev inspirerad av Johans blogg, (Johan som jag träffade på Carlings i förra måndagen) och ska försöka ta till mig av hans knep den här gången. Annars har jag ju hört metoden "köp nytt och släng sen ett gammalt plagg". Vore just skönt med en lättare garderob med tanke på flytt och sånt. Ja just det, mindre än en månad kvar till flytten! Weehoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback