Mission Impossible: Jysk

Idag var vi och handlade på Jysk, nya saker till nya lägenheten. Och jag kan berätta att det är ta mig tusan helt omöjligt att ta sig igenom Jysk på ett snabbt och smidigt sätt. Jag trodde vi skulle lyckas idag men ack vad jag bedrog mig. Först i kön trodde jag loppet var vunnet men när det skulle börja knappras på datorn ropades den nyanställda in för att pröva på något nytt. Det slår aldrig fel. Så det tog säkert 15 minuter i kassan trots att vi var först i kön. Men jag är inte bitter. Jag har 100% förståelse för hur det är att stå i en kassa och vara ny. Men jag drog på mungipan åt att det aldrig går att göra speed-shopping på Jysk.

Så om ca 2 veckor kommer de nya grejerna, perfekt när vi har flyttat. Vilket är prick om en vecka. Har vi tur får vi nycklarna innan helgen, men det törs jag inte hoppas på.

Nu har jag fixat skivan och sladden till dig Anna, jag glömde det inte! :D

Skulle plugga ikväll, men får ta med mig laptopen imorgon istället och snabbskriva på rasterna.

Nu: Dusch och läsning och snutta kudden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback