Guldklimpar

Har suttit och funderar lite mer över min önskelista.

Målet är att så småningom köpa någon utav dessa två:


Canon EOS 500D eller Canon EOS 1000D.

Sen har jag kommit på två par skor som jag väldigt gärna önskar mig. Det första paret såg jag på DinSko när jag cyklade ut till IKEA för två veckor sen. DinSko låg i en stor galleria bredvid. Blev lite smått kär i dessa. Nu ser du mamma vad för typ av skor jag pratade om. :)



Sen så skulle jag vilja byta ut mina Adidasgympaskor till ett par smidigare:



---

Ser på Idol nu också. Alltså, jag har lite svårt för Erik. Visst han har en bra pipa med jag vet inte...jag faller inte. Jag ser hellre att Calle eller Tove tar hem detta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback