En kall och klar dag

Idag var det frost på cykelsadeln när jag skulle trampa iväg. Varmt och gosigt för ändan. Skulle behöva att par varmare vantar också, för vid fyra-tiden då jag var på väg hemåt kunde jag inte röra fingrarna när jag klev av cykeln. Men nu är de nästa normaltempererade. Fast jag tror det blir en varm dusch snart.

Jag har köpt två till nystan till min halsduk som jag stickar ;) Kommer nog att räcka med dem, blir 4 totalt. Ömheten i pekfingret har gått över nu, men jag tror huden har blivit lite hårdare på just det stället. haha =)

Imorgon blir det en mycket spännande dag. Förhoppningsvis kommer jag få vara med om något väldigt speciellt.
*hihi*

Kommentarer
Postat av: Kristin

Jag bara väntar på att de ska släppa fler avsnitt =)



Hoppas du får en riktigt bra fredag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback