Det kliar i fingrarna

Är riktigt sugen på att köpa en kamera nu känner jag, men jag ska hålla mig en stund till. Om jag kan??!! xD

Idag har det vart en dag på stan med Simon. Efter många barnförbjudna ord hittade vi en parkering. Inte lätt med alla snöhögar som blockerar parkeringsfickorna. Plus att en del är så igensnöade så man kör med största sannolikhet fast om man parkerar i en av dem. När vi kom in i MVG upptäckte vi en enorm folkhord och funderade vad detta var... jo ni Idol-Erik, Calle och Tove var på plats och sjöng och signerade. Så nu har jag sett deras bakhuvuden. Simon förbjöd mig att försöka tränga mig fram genom skaran av 12-åringar för att få en autograf. Dum-simon ;) Jag ville juh....NOT...

Skulle inte köpa något idag... det var planen. Men jag unnade mig en ny mascara, Kanebo 38 grader, oslagbar. Jag har saknat den i ett år nu. Blir invigning imorgon.
Sedan blev det faktiskt två köp till. En kvistlampa som jag har velat ha länge till hallen och 6st fina tabletter till bordet. Nu saknas ett nytt bord också, då blir de ännu finare.



Och det mina vänner, glittret runt spegeln är det enda julpyntet i denna lägenhet. Nä just det, julstjärnan i vardagsrummet. Men sen tog det slut på juligheterna här. Krukan är dock bara provisorisk, ville ju se hur det såg ut på en gång, trots opassande kruka.



H&M katalogen hade trillat in i brevlådan. Spring2010 känns väldigt avlägsen måste jag säga men blev kär i ett linne ;)


Fiiiint :D

Nu vill jag att Micke ska sluta jobba och komma hem :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback