Självstudier idag

Yees. Självstudier hemma idag. Gode skönt. Tro inte att jag sitter och latar mig. Har vart i farten sedan klockan nio idag och ringt samtal angående studiebesöket jag ska göra. Fick numret jag behövde och väntar nu på svar från mannen i fråga som jag förhoppningsvis får komma till.

Trodde jag hade fått min nya dator i fredags. En avi damp ner i brevlådan, men tyvärr var det bara skärmen som hade kommit. Buhuu! Fast ooh vad vacker den är. 22" widescreen. That's nice. Har kopplat den till laptopen. Går utmärkt om jag bara ska surfa och klicka mig runt på datorn, ska jag skriva något längre måste jag lyfta upp laptopen som inte rymms på mitt minimala skrivbord. Håller tummarna för att resten kommer idag. Jag lyssnar efter brevbärarens fotsteg.

Vet också att jag ska göra min askultationspraktik i göteborg. Jag hoppas att tider och sådant ska stämma bra så jag kan bo hos Malin :D Oj vad roligt det skulle vara. Kan vi tära på varandra i två hela veckor! Jippi!

Var och såg Batman - The Dark Knight i lördags. Himla bra, jag satt som trollbunden. Måste köpa den på DVD sen. Har för övrig inhandlat Spiderman 3 nu. Det betyder att jag äntligen har alla tre filmer. Det tog ett tag. Skulle vilja ha alla X-menfilmerna också.

Nä nu tillbaka till läxor och annat bestyr. Måste äta något, magen lever rövare. Här är en lite glimt av en bild jag har lekt med i helgen. Den är inte färdig än. Ska ändra håret tror jag. Men jag lämnar en liten teaser.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback