Ett steg närmare tolk

Efter förra veckans hårda tester har jag idag fått beskedet hem i brevlådan; jag är antagen till teckenspråks- och dövblindtolkutbildningen! Fast nu är ju frågan om vi blir tillräckligt många för att starta upp en linje till hösten, men vi håller alla tummarna. Grattis till mig, Anna, Dennis, Carolin och Markus som har tagit oss in. Även om vi inte vet säkert än, så är det jättekul att veta att man är tillräckligt duktig för att klara antagningsproven.

Om du imorgon ser ett gäng på tio personer iförda svarta tröjor med texten "Teckenspråkig" så frukta inte. Det är bara min klass som går omkring på stan och promotar teckenspråket. Kom gärna fram till oss och lär dig lite tecken och ställ frågor.

Nu ska jag gå och ta ut kladdkakan ur ugnen *mums*

Kommentarer
Postat av: mimmi

fan av bra!!

Postat av: Dennis

Visst är vi bra allihopa!
GRATTIS vännen min!

2008-05-25 @ 10:57:09
URL: http://denohonda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback