Det haglar erbjudanden

Haha, lite eftertraktad kanske? Har ju som sagt fått sommarjobb på Maxi, men nu i eftermiddags ringde de från Posten för att höra om jag fortfarande var intresserad. Mailade mitt CV till dem för flera månader sen. Rätt dåligt av dem att höra av sig så pass sent. Men hon sa att det är bara att höra av sig ifall jag ville. De e ju jättebra.
Fattas bara att de hör av sig från det tredje stället jag sökte på. Rätt kasst av mig att bara söka tre olika jobb (är kanske optimistisk) men nu har jag ju fått positiva svar från 2/3 så det är inte fy skam. Det löser sig alltid på något vis.

Idag stannade jag kvar på skolan efter att vi slutat för att gå på gymmet. Perfekt. Att jag inte tänkt på det tidigare. Eftersom alla på skolan får använda det gratis. Provade löpbandet, helt nytt och fräscht. Jag har faktiskt aldrig tidigare stått på ett sådant, så det var ganska spännande. När jag väl klev av efter 20 minuters jogging så var jag helt plötsligt åksjuk. Det var märkligt att världen rörde sig samtidigt som mig, efter att ha sprungit på samma fläck verkade hjärnan ha svårt att ställa om sig. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback