Veckan är ur led

Dagen blev lite av en besvikelse för klassen, vi hade sett fram emot dövblindkunskapen som vi skulle ha både idag och imorgon. Tyvärr fick vi veta på morgonen att den var inställd tills vidare på grund av sjukdom. Det var minst sagt synd. Så det tog liksom musten ur oss. Fast vi fick sluta tidigare, det kan ses som ett plus. Haha, jo ett annat plus är en av de helsköna mattanterna kom fram till mig när jag gick bort med min frukosttallrik och sa: - Gud vad fina ögon du har tjejen, jag har tänkt säga det tidigare men det har inte blivit av. Hur härligt är inte det att höra på morgonen? ^_^

Har hämtat biljetterna till musikalarnas slutprojekt och även lämnat in en jobbansökan i eftermiddags.



Helgen har föresten vart underbar den också. Kunde inte ha tillbringat den på ett bättre sätt. For till Simon mitt på dagen på lördagen. Vi drog ut till ersboda för Simon ville på jysk. Han hittade det han skulle ha där, men vi båda svor rätt illa efteråt p g a den undermåliga service och snabbhet som gjorde livet surt för oss därinne. Gaah! Under några kritiska sekunder i kön var Simon nära att slå till personalen med sin lakanförpackning... Går inte in närmare på det.

Väl tillbaka på ålis tog vi oss an en omgång i Rise of Legends igen. Då kom John tillbaka med Micke i hasorna. Jag, Simon och Micke (egentligen mest simon och micke) svängde ihop en mycket smarrig middag och spenaderade kvällen med rollspelsplanerande, melodifestival, dataspel och snack, alltihop med en blandning av kahlúa och rom (?). Det var riktigt supernice. Passa dig simon, en vacker dag ligger du risigt till i Rise of Legends ;) Somnade inte förän det blev ljust ute och bussarna började gå. Tiden flyger iväg ibland, tyvärr ;). Simon var oförskämt pigg på morgonen och slängde ihop en frukost åt oss tre. Spenderade hela söndagen på ålis också. Dagen avrundades med ett rollspelspass. Vad mer kan man begära av helgen? ;)

Jag ser verkligen fram mot nästa helg... då händer det myche schöjjigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback