Tidigare hemfärd

Ja nu blir det så att jag far hem idag istället för imorgon. Det behövs folk på jobbet, så visst.

Igår var rollspelsgänget hos Patrik och Millan och käkade middag tillsammans. Sushi stod på menyn. Har aldrig smakat det lustiga rullarna tidigare. Tyckte faktiskt det var helt okej, men jag höll mig till wooken som Millan hade gjort.

Mycket roligt spelpass också där vi först inledde med att fokusera på johns karaktär. Han fick spela sin karaktär Tyrax medan vi andra tillfälligt hoppade in i andra roller. Jag, Simon, Patrik och Marcus spelade Tyrax plågoandar ett tag. Stackars barn...det slutade rätt olyckligt för det flesta. Enorma hundar med vassa tänder gjorde processen kort med de flesta av oss... bara min tillfälliga roll och Tyrax (såklart) överlevde.... stackars traumatiserade barn.

Nä nu måste jag packa. Ska fara om en halvtimma. Kommer väl tillbaka nästa onsdag eller torsdag :'(
Men då är det mindre än en vecka kvar tills jag flyttar in till stan!! :D

Saknar...eller nej fel ord...längtar efter dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback