Solen strålar

Vilket vackert väder vi har idag. Solen skiner och fåglarna kvittrar...förutom den dumma hackspetten som envisas med att köra huvudet i en telefonstolpe.

Idag har jag gjort ett litet besök på mitt gamla gymnasium, jag ville träffa Marianne, min gamla teckenspråkslärare som ledde mig in på den här vägen. Det är henne jag ska tacka för att jag är i Umeå nu. Vad hade jag gjort om jag inte hade valt teckenspråk första året på gymnasiet... usch det törs jag inte ens tänka på. Innan jag hittade Marianne hittade jag lillebror som satt i ett av klassrummen och hade håltimme. Lyckades även se min förra klass studentkort. Nehedå inte är jag typ längst av alla tjejer... jaha, då får man hänga där på väggen tills världen går under.

På tal om kort så har jag scannat in lite gamla kort av släkten. Har länge tänkt göra det. Det är riktigt roligt att bläddra i de gamla albumen. Sidorna i dem är nästan bruna av ålder och knastrar när man vänder på dem. Kanske lägger ut lite kort här så småningom. Ska nog knåpa ihop en snygg bakgrund av dem alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback