Hur svårt kan det va?

Titeln på Linda Bengtzings låt. "Hero" var Charlottes bidrag. Helt rätt låtar gick vidare denna gång, helt klart.

Nu är jag på hembesök i byn. Kom hit i fredags med tåget. Den resan var för övrigt ganska lustig... Min plats..nr 49 hade blivit ersatt av ett kylskåp. Jag och mannen som skulle sitta bredvid mig skrattade och frågade sedan konduktören om vi skulle sitta i kylskåpet. Det slutade med att vi hamnade i första klass....yeeeaaah. Sen han tåget rulla i 10 minuter och sen var vi fast i en timme på grund av att ett annat tåg hade fått fel på hjulen. Det är som vanligt helt enkelt. Jag och han jag satt bredvid pratade på rätt mycket under resans gång. Han bjöd mig även på remklämma, läsk och godis och en del visdomsord. Andra gången som min medpassagerare förser mig med mat. Före jul fick jag en påse clementiner. ^_^

Hör mig, rör mig, se mig, hur svårt kan det va?

Det blir en spännande final.

Shopping i Pite idag med mor o far. Ett par nya byxor och två superfina skjortor blev det. Plus två mascaror...min vanliga Kanebo 38 och en ny som jag har velat prova. Maxfactors nya...det är guld i den...mina fransar ser hur coola som helst ut...


Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med! linda bengtzings låt var grym!

2008-03-02 @ 22:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback