Är vi släkt?

Ah, idag är jag ledig, skönt. Fick ju fara hem tidigare för kunna jobba igår. 10-21, det var både roligt och segt. Man är verkligen inte lika anonym i Älvsbyn som i Umeå. Dah, inte så konstigt kanske. Här kan man inte sätta foten utanför dörren utan att se någon bekant. Det kan vara allt från fröknar man hade på dagis till...ja allt.
Ska jobba lite till veckan också, men jag planerar att fara tillbaka på torsdag efter jag har jobbat.

Ikväll ska jag träffa mina små änglar. Lisa varnade mig i ett sms för yviga glädjeyttringar... O_o hahaha
Det ska bli hur trevligt som helst. Jag och Malin åker riskokare upp till Bränna senare ikväll.

Hehe, jag postar den här bilden här också. Jag gjorde ju ett kollage som finns lite längre ner på bloggen. Men när jag kollade igenom mina egna bilder hittade jag den här bilden på mig själv och tyckte den påminde om en annan bild. Ni får väl avgöra själva. Jag och min faster, som borde vara i min egen ålder på det kortet.


image39

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad gör man när man inte kan plugga utan är fast i blogg-träsket?
Läs min blogg och svara gärna på min fråga :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback