MS Röj

Ledig i helgen, känns mycket bra. Ikväll ska jag Simon och hans mamma se Mamma Mia!. Det ska bli kul. Är inte någon jättefantast av musikalfilmer, men det är ju ändå ABBAs musik. Meryl Streep är också en lysande skådespelare.

Här pågår en hård och intensiv fajt mellan mig och Micke i MS Röj. Vi försöker hela tiden bräcka varandras rekord. Just nu har han rekorden på nybörjare och storröjare (med 3 sek! Jag blir så arg XD ). Jag har rekordet på amatörröjare. Han ska besegras innan dagen är slut.

Håller på att installera The Sims2 på min dator. Ska blir kul när 3:an kommer nästa år. Hoppas bara min laptop klarar av 2:an nu. Har ju för övrigt installerat om allting på datorn, så nu känns den som ny, nästan.

Kommentarer
Postat av: Dennis

Inte lite avis på att du sett mamma mia! Har inte kommit iväg för att se den än.. =\


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback