Tour de Sign

Idag har vi spånat vidare i klassen på vad vi vill arbeta med för utåtriktade projekt. Nu är det dags att använda våra kunskaper och sprida det vi vet vidare till andra. Vi får se hur det utvecklar sig, men nu är vi 3-4 olika grupper som har satt igång och jobbat. I min grupp är vi inriktade på att köra ett s k informationsrace till olika platser och skolor i Norrland. Vi får se vart vi hamnar. Vi har smygdöpt våran kommande turné till Tour de Sign ;P Kanske blir det till just din klass som vi kommer till ;) Jag säger inte mer än så...

Nu i eftermiddag ska jag ägna mig åt gediget pluggande innan jag får min belöning framåt kvällen i form av rollspelande.


Kommentarer
Postat av: Dennis

Ohhh, kom till min skola!! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback