Blandade känslor

Åh i fredags läste jag ut Harry Potter och Dödsrelikerna. Nu känns det verkligen tomt, inga fler böcker. Men slutet kunde inte har varit mer fantastiskt. Det hade allt. Jag låg och grät av glädje och förtvivlan under de sista 100sidorna. Jag är så stolt, glad, lycklig, sorgsen...ja allt på en gång. Det är något speciellt med de där böckerna...

Förra veckans rollspelspass var också en höjdare. Det var ett überspännande pass. Var helt uppe i varv när jag kom hem. Stackars Johan fick ta emot mitt surr. "..blabla...vi dödade han till slut..blala...värsta scenen i huvudet...blabla...fan vilka dåliga tärningar jag hade...blabla.." Sen fick jag vackert förklara lite mer ingående vad vi faktiskt gör, hur det går till. ^_^  Nytt pass på torsdag. Yay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback