Anno 2008

Så var det nytt år då... Ett nytt år som bär med sig nya spännande händelser och ovisshet. ^^
Denna vår kommer jag iallafall att ha fullt upp, det känner jag redan nu. Men det är nästan bara roliga saker som jag längtar efter som ska ske.

Skolan har sparkat igång. Dag nr 2 idag. Har inte hittat rätt flöde i teckenspråket efter att ha vart ledig i två veckor, men det återfinner sig nog rätt snabbt. Några schemaändringar sen förra terminen. Tack och lov inte fulla dagar varje dag som vi befarade, inte än så länge. Kanske senare i vår när vi börjar med det utåtriktade arbetet.
Som vanligt så kommer vårterminen vara uppchoppad...

* Mellan v. 6-7 kommer jag att vara i Härnösand på praktik (det är en av de mindre roliga sakerna eftersom man är lite nerövs före man har kommit dit ^^).
* v. 10 då är det Sportlov. (Yay! Vad ska vi då hitta på för spännande med alla pengar jag har?? *not* Haha, skämt å sido, det blir säkert nått sköjj där)
* v. 13 är det Påsklov (Whutt? v.13?? Aptidigt lov...inte ens min födelsedag ligger under lovet som den brukar)
* 1:a April. Men se där... 2 dagar efter lovet då är det flytt som gäller ^_^ Det ska däremot bli superdupermegahärligt och roligt.
* Kanske inte en speciell punkt men mitt i all flyttning så fyller jag och hälften av alla jag känner år ^^ Det får bli inflyttningsfest/kalas eftersom Simon och jag fyller år samma vecka. Mohaha!
* 2 månader kvar av skolan och det lär bli fullt ös medvetslös. Jag kan känna det i min lilltånagel...
* Belöningen! Den 8 juni drar familjen Christensson utomlands i 2 heeela veckor och ska vräka sig på stranden, poolen, restauranger, tennisbanor, spa, bowling, barer, teatrar, vattenrutschkanor, shopping - all inclusive! Första gången vi gör något liknande. Vi tyckte det var dags att unna sig något för en gångs skull.

Ja ungefär sådär ser upplägget ut... det tror jag blir fina fisken.
Men jovisst...någonstans i smeten ska jag söka jobb också inför sommaren. Tips är välkomna. ;)
Tur att man har sina polare i närheten så man inte blir helt snurrig i huvudet.

Jo jag hittade min Nightwishbiljett här i helgen...visste att jag hade tappat den nånstans. Ja himla typiskt. Men glad som jag blev så hittade jag den faktiskt...nåja...den är iallafall i tryggt förvar ett tag till. Någon som har en ishacka till övers?

image26

Jag och Johan förkovrade oss i Nightwishdvd:n End of an Era. Grymt bra. Tänk om man hade vart där. Har snöat in lite lätt på Within Temptation också nu. Så en fin blandning snurrar i min playlist. Nightwish/Within Temptation...+ en låt som heter Wuthering Heights...dena passar verkligen inte in med de övriga låtarna.

Mjaja, jojo. Mat kanske? Sen ska jag och Johan kolla på Ebba och Didrik. En serie som gick på Svt på stenåldern...(typ 80-talet). Jag har aldrig sett den förut medan Johan åker på värsta nostalgitrippen.

WoW:ade lite igår. Gör det alldeles för sällan. Sprang runt, slaktade och lämnade in lite quests. Trampar stadigt på, vidare mot level 48... snart 50... det börjar ta sig fint detta.

Hmm...detta är nog vad Lisa skulle kalla för ett monsterinlägg......... ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter härligt med mycket o göra! vars bär de iväg utomlands då?

2008-01-10 @ 23:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback