A Hero Comes Home

Yay, jag har äntligen köpt mig en DVD-spelare. Men gud vad svårt det är att välja. Man måste fundera vad det är man vill använda den till. Ska den kunna spela upp DVD +/- R - RW x2^2 CD 1-5% HDMI hubba bubba &%#£!!!???
^__^
Hehe, har scannat av internet och läst recensioner. Har även småkollat i lite affärer. Men nu har jag äntligen köpt mig en. Ja, nöjd och glad i hågen ska jag packa upp den här hemma och upptäcker att det inte finns nån fjärrkontroll...VA i HELV*piiiip* !! Efter att nästan börjat förbanna stället där jag köpte den på upptäcker jag ett litet fack i en frigolitbit som själva spelaren satt fast i....jaa se där, när jag vänder på den upptäcker jag att dosan sitter fastkilad i den. *phew* Sen har det bara varit nerförsbacke! Den lever upp till mina hårt ställda krav *host* Nej men faktiskt, den tar de format jag vill kunna spela upp i den. Dock en negativ sak...släden man lägger skivan på är lika stabil som en skiva ost....typ. Äh, bara man är försiktig så blir det inga problem. Än så länge är jag supernöjd!

Har äntligen bokat vandrarhem inför praktiken om 2 veckor också. Skönt. Nu sitter jag inte på bar backe iallafall.
Nä nu en dusch och tittande på dumburken, måste läsa lite Harry Potter också.

~*~
Just wait
Though wide he may roam
Always
A hero comes home
He knows of places unknown
Always
A hero comes home

Someday they'll carve in stone
"The hero comes home"

He goes and comes back alone
But always
A hero comes home
~*~

- Från filmen Beowulf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback