Vuxenpoäng - igen

Jag rensade min favoriterlista och kastade felande länkar och annat svammel som jag inte förstår att jag har sparat. Hittade vuxenpoängtestet igen. Reslutat:

Vuxenpoäng.com - Hur vuxen är du egentligen?
Din vuxenpoäng är: 19.7 


Din ålder borde vara 36.6 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse

Det verkar som om jag har blivit äldre sen förra testet..hmm...

Ett annat test är
http://similarminds.com/leader.html , här kan du kolla vilken världsledare du blir. Jag rekommederar att du väljer 45 frågor och inte 8 för att få ett mer "trovärdigt" reslutat. Jag kan nog lägga till Abraham Lincoln till mitt namn. Andra vänner har blivit Hitler, Saddam Hussein, Gandi, Einstain... vi är en salig blandning.

Har varit duktig och bokat tågbiljetter för sportlovet nu också. Inte alls fasligt dyrt att resa Umeå-Älvsbyn-Gävle-Falun-Gävle-Umeå...nästan 800 kr+lite mer för resorna mellan falun och gävle. Men helt klart överkommlig. Jag får ju snart pengar från skolan i reseersättning under praktiken. Oj, mycket tågtid för mig...äh, det går bra.

Ikväll blir det fest på Ålidhem. Det ser jag fram emot, det var ett tag sen senast. Skål!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback