Sweet! ^_^

Åh vad skönt att komma från praktiken i Härnösand, en vecka kvar nu. Men ändå skönt att vara hemma över helgen. Det var egentlige igår, först IGÅR som jag fick teckna på riktigt. Annars...ja annars, skolorna förändras och ingen vet vad det kommer att leda till. I skolan är det en blandning av tal och tsp på lektionerna, mest tal. Men det beror på också på i vilken årskurs barnen är i. Ojoj, jag blir inte klok. Mitt språk får inte utrymme att utvecklas särskilt mycket.
Spreadthesign.com var på visit i Härnösand i torsdags. Ingen Thomas i sikte men 4 andra välbekanta ansikten. Speciellt två tjejer som måste tycka att jag dyker upp överallt hela tiden ;D :P *tittut*
Samma dag fick jag veta att Patrik och Millan bor hos Maggan! Haha, min och Sofias favoritlärare på vår förra praktikplats...*not* Föresten, jag kanske dyker upp på bild från föredraget också. Satt ju mitt i hela publiken på andra raden.

Tog bussen tillbaka till Umeå kl 9...var framme tolv men jag måste ha fått en släng av dyslexi så jag läste totalt fel på när bussen till Strömbäck skulle gå. Väntade vackert i över 2 timmar. Men packning som jag fick kånka runt på. Tog en fralla och varm choklad på Bibliotekscafét och sen gick jag in till biblioteket och läste lite tidningar. Hann igenom en hel radda. Tänkte nästan läsa nån tysk tidning, mest för att fräscha upp tyskan, men tiden var (äntligen) slut. Kl 15 var jag tillbaka i mitt rum. Skööööönt!

Imorgon är det Melodifestivalen...vem som helst får vinna...utom Carola...typ...Det vore, som min favoritimitatör Monika Möller säger när hon härmar Carola: Glory!
Aja, vi får se hur det blir när allt kickas igång imorgonkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback